Cliënttevredenheidsonderzoek

Bureau Lagro helpt zorgaanbieders bij het uitvoeren van cliënttevredenheidsonderzoeken. Doormiddel van een gestructureerde aanpak zorgen we ervoor dat zorgaanbieders waardevolle inzichten krijgen, in hoe cliënten hun dienstverlening ervaren.

Cliënttevredenheidsonderzoek

Bureau Lagro helpt zorgaanbieders bij het uitvoeren van cliënttevredenheidsonderzoeken. Door middel van een gestructureerde aanpak zorgen we ervoor dat zorgaanbieders waardevolle inzichten krijgen, in hoe cliënten hun dienstverlening ervaren.

Stap één van ons proces is het bepalen van de doelstellingen en scope van het cliënttevredenheidsonderzoek. Wat wil je precies te weten komen? Vervolgens kiezen we samen met jou de meest geschikte onderzoeksmethode en stellen het cliënttevredenheidsonderzoek op.

We voeren vervolgens het cliënttevredenheidsonderzoek uit volgens de afgesproken onderzoeksmethode, verzamelen de resultaten en voeren hierover een analyse uit.

Samen met jou bespreken we de resultaten en analyse. Op basis van dit gesprek kijken wij naar de kansen voor verbetering en hoe deze kunnen worden doorgevoerd binnen jouw organisatie.

Wij voeren cliënttevredenheidsonderzoeken onder andere uit bij jeugdhulp en Wmo-aanbieders die zorg leveren:

  • in woongroepen;
  • op dagbestedingslocaties;
  • ambulant;
  • in praktijken voor kindertherapie / speltherapie.
 

Met onze expertise en ervaring zorgen we ervoor dat jouw organisatie waardevolle inzichten krijgt in waar verbeterkansen liggen. Neem voor meer informatie of een vrijblijvende offerte contact met ons op.

Waarom Bureau Lagro?

Bij Bureau Lagro streven we ernaar om een langdurige en vruchtbare samenwerking met onze klanten op te bouwen. Wij luisteren naar jouw wensen, denken met jou mee en bieden oplossingen die aansluiten bij jouw specifieke situatie. Je kunt altijd vertrouwen op onze professionaliteit, betrokkenheid en deskundigheid.

Bij Bureau Lagro staat persoonlijk contact met klanten centraal. Wij geloven dat een goede relatie met onze klanten essentieel is voor het bieden van de beste dienstverlening. Daarom hechten wij veel waarde aan het opbouwen van een vertrouwensband en het goed begrijpen van de wensen en behoeften van onze klanten.

Onze grootste toegevoegde waarde is dat wij kennis hebben van de gehele keten en ons grote nog immer groeiende netwerk van verwijzers, gemeenten (van backoffice en beleidsadviseurs tot inkooporganisaties), grote zorginstellingen en kleinschalige zorgaanbieders.

Integer en transparant, gedreven en proactief zijn bij ons de kernwaarden van ons hele handelen. Deze vormen de basis van onze samenwerking binnen de gehele keten van klanten en partners waar we mee te maken hebben. Vertrouwen is het toverwoord. 

Meer te weten komen?

Je kan vrijblijvend contact met ons opnemen!